Tuesday 14 September 2010

VACANCES! HOLIDAYS!

Doncs aixo, que marxem dues setmanetes a la meva ciutat natal i no podre anar visitant blogs ni actualitzant el meu tan sovint com m'agradaria... pero intentare fer el posible per anar posant-me al dia.
Tinc un munt de fotos per afegir (que no vaig poder penjar al seu dia perque blogger no tenia el seu millor moment) i moltes coses mes per ensenyar-vos. Haureu d'esperar fins que tornem!
Fins aviat!

So yes! We're going away for two weeks, to my birth-town and I don't think I'll be able to update this blog or visit all my favourite ones. I hope I'll get the chance to have a connection somewhere though.
I have some pics I want to show, as I couldn't post them when I tried to (blogger didn't have a good day), and other little things I've done. You'll have to wait until I'm back!
I'll read you soon!

4 comments:

  1. Doncs molt bones vacances Irina!!! Quina enveja nosaltres ja ni ens en recordem del qué són les vacanes!
    Disfruteu i carrega piles, fins a la tornada

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...