Sunday 31 July 2011

Mini Foto Album and Facebook!


Estic aprenent a fer mes coses amb paper
 i de moment aquest es el primer petit projecte.
Tinc sort de tenir una veina a qui tambe li agraden les manualitats,
la Una Jordan es la que m'esta ensenyant a fer tot aixo.

I'm learning to make more things with paper
and this is my first little project so far.
I'm lucky to live next door to another crafter,
Una Jordan, who is teaching me to make all this.


un petit llibret-acordio que es pot fer servir com a album de fotos
it's a mini acordion book that can be used as a foto album




el pots fer tan llarg com vulguis
you can make it as long as you like



L'he fet amb paper d'origami que m'han enviat de Wholeport per entrar en un concurs. Necessito molta gent a qui li "agradi" aquest llibret. Si us ha agradat, els hi podeu dir? gracies!cliqueu aqui
I used origami paper that Wholeport sent me to enter their competition. I need a lot of people to "like" it on their facebook page. So if you like it... would you go and tell them? thank you!

3 comments:

  1. It's beautiful! Are you teaching yourself or taking a course? I've always wanted to get into paper crafts like this.

    ReplyDelete
  2. Quin dia ho vas publicar? no el veig... potser tin el cervell una mica adormit a aquesta hora...

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...