Tuesday 12 June 2012

International Quilt Festival of Ireland

Last saturday I decided I venture to town... I just got my Manduca and knowing that Conor feels so cozy in it, I thought I would have a chance to see the quilts at the International Quilt Festival of Ireland.
He slept all the way to town, complaint a bit when I put him into the carrier as he doesn't like being disturbed, and then fell asleep again while I was making my way to the University grounds.


There were a lot of people! I couldn't really take many photos of the quilts I liked, but I managed to take a few. Some of the work was absolutely amazing and my photos don't pay credit to the actual master pieces... but still, you can get an idea.


Conor was quite a hit among the crowds. I suppose carrying a baby attracts more people than if you had him in a buggy... Some women were surprised he was only 3 weeks old and I got the impression they thought I was a bit mad to have him out and about... Don't worry ladies! He was happy as Larry, warm and cozy and dreaming away...!


El dissabte passat vaig decidir aventurar-me cap a la ciutat... Ja vaig rebre la Manduca que vaig comprar i com que sabia que al Conor li agrada quedar-s'hi ben adormidet, vam anar a veure els quilts al Festival Internacional de Quilts de Irlanda. Es va passar tot el trajecte dormint, es va queixar quan me'l vaig posar a sobre perque no li agrada que el molestin, i va tornar a endormiscar-se quan anava caminant cap a la Universitat.

Hi havia bastanta gent! No vaig poder fer gaires fotos dels quilts que m'agradaven, pero tot i aixi vaig poder fer-ne algunes, encara que no donen credit a les obres d'art que hi havia. Alguns eren impressionants.



En Conor va tenir bastant d'exit tambe... Suposo que quan portes un nado a la motxil.leta atrau mes que quan el portes al cotxet. Algunes dones es van quedar ben sorpreses quan al preguntar-me els deia que tenia 3 setmanes. Vaig tenir la impressio que els semblava una bojeria tenir-lo fora de casa tan aviat... pero  cap problema senyores meves! que anava ben a gust, calentet, adormidet i probablement somniant amb colorins, teles, fils i agulles...


















There was a hall with various stalls from quilt shops, magazine editors, the Western Branch of the Irish Patchwork Society, there were even two fellows in giving massage... I thought it was a bit cheeky to charge 15 euros to go into a "market" but well... I did spend some extra money to buy a few notions...


Hi havia un mercat en una sala gran on podies trobar llibres, teles, etc, representants de la branca oest del club de Patchwork d'Irlanda, fins i tot dos nois fent massatges, etc... Penso que es van passar una mica cobrant 15 euros per fer-te entrar en un "mercat" quan saben que compraras alguna cosa. I si... vaig tornar a obrir la butxaca per comprar un parell de cosetes...


There were different themes for the quilts that had been submitted. Chocolate was a good idea...


Hi havia diferents temes per fer els quilts que s'havien d'exibir. La xocolata va ser una bona idea!






4 comments:

  1. Todo precioso, y el marco mnaravilloso. Lastima que no me pudiera quedar mas dias en Irlanda, mi hija vive alli, y estuve 10 dias en Mayo, hasta final de mes. Espero que disfrutaras. No entiendo mucho lo que pones, porque no se ni ingles, ni catalan (lo siento) y como no tienes en el blog un traductor, me quedo un poco en ascuas, voy copiando frases y me las paso al traduka para enterarme, pero bueno asi voy funcionando. Un beso. Prady

    ReplyDelete
  2. Acabo de encontrar en tu blog, el traductor, que despiste. Un beso

    ReplyDelete
  3. Oh, I did not know you were there too :( Hope you enjoyed it and the beautiful weather. It was amazing day.

    ReplyDelete
  4. Glad you could get out and enjoy the quilt show!

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...