Sunday 11 April 2010

THE "GARDIGAN" - EL "JARDIGAN"


Vaig fer aquest cardigan seguint el patro de l'Erika Knight a Knitting For Two. Pero, com sempre, vaig anar canviant  a mida que anava fent perque aixo de cosir cremalleres a peces fetes de punt...encara no...
El coll tambe el vaig canviar i vaig fer tota una vora de ganxet.



La idea dels brodats ja la tenia en ment abans de fer-lo, volia que tot el cardigan sembles un jardi i d'aqui li ve el nom: cardigan + jardi = Jardigan!

Un altre llibre que m'agrada molt de l'Erika Knight es Simple Knits for Easy Living, hi ha coses molt maques i molt bones idees.


I knitted this cardigan following the pattern by Erika Knight in Knitting For Two. But, as always, I was making my own variations along the way. There is a zip on the original pattern, but I am not good with zips on knitted items, so I'll leave this for a later occasion...
I also changed the collar and used a crochet to go all around the edges.



The embroidered flowers were in my mind well before I started knitting, I wanted a cardigan that looked like a garden, so hence the name: cardigan + garden = Gardigan!

Another book I like by Erika Knight is Simple Knits for Easy Living, it has very nice things and really good ideas.


3 comments:

  1. Nena quin nivell, amb la bufanda i el gorro ja m'havies deixat impressionada, però amb el jersei!!!!
    Algun dia n'hauré d'apendre.
    Ànims per seguir fent aquestes coses tan xules!!

    ReplyDelete
  2. Moltes gracies! De ganes de fer coses ja n'hi ha ja! es el temps que necessito per fer-les... pero de mica en mica les coses es van acabant.
    Hauriem de fer un grup al flickr, aixi totes podeu posar fotos de les vostres cosetes!

    ReplyDelete
  3. Uau!! per fi puc fer comentaris (em sembla)... deu ser cosa del meu ordinador (ara sóc a la feina)
    En resum!! que m'apunto al primer comentari: Súper bonic!! i del gorro, de cares al proper hivern, ja et demanaré els apunts!!

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...