Sunday 6 March 2011

PETITS PROJECTES FACILS /SIMPLE LITTLE PROJECTS



Tenia aquest projecte a la llista de coses per fer des de feia molt de temps. En fare mes, perque es molt rapid i es un bon detall per regalar. El tutorial els de Noodlehead.

I had this project in my to-do list for a long time. I going to make some more, they're real fun and easy and they make a nice gift too. I followed the tutorial at Noodlehead.



Clica aqui per guanyar dos llibres!          Click here to win 2 books!

5 comments:

  1. Són molt bonics, i les robes m'encanten! Vaig a xafardejar el link.

    ReplyDelete
  2. Irina t'han quedat estupendes!!
    jo les vaig intentar fa temps, però no em van quedar tant bé... ho hauré de tornar a intentar!
    Enhorabona!!

    ReplyDelete
  3. Mira que bé! Jo també ho tinc pendent i si dius que és tan ràpid potser m'hi animo aviat... :-D
    T'han quedat molt bé!!! i les teles xulíssimes

    ReplyDelete
  4. Olé, que xules, jo m'hi vaig intentar barallar i no me'n vaig sortir massa bé, ho tinc a la llista de coses pendents.
    De moment estic liada a fer pantalons!!

    ReplyDelete
  5. Hola Irina,
    que xulus aquests monederes, ja havia vist el tutorial, però no m'hi entenc amb el final. Si al final em decideixo, ja et demanaré que m'ho expliquis.

    Ah, hi ha un regalet per tu al meu bloc, jiji...
    Petons
    Bet

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...