Tuesday 24 January 2012

ALMOST THERE... - QUASI QUASI...


Ja estic enllestint el quilt que em van encarregar, si tot va com he planejat, espero tenir-lo acabat aquest divendres. Embastar les tres capes es el que menys m'agrada, sobretot quan es tracta d'un quilt tan gran com aquest que acapara quasi tota la sala d'estar... Els genolls tambe es queixen, i la panxota que em comenc,a a pesar una mica tambe (23 setmanes ja!).

I'm catching up with this commissioned quilt. If everything goes as planned I should have it ready by friday. Basting the three layers is my least favorite part of making a quilt, especially if it's one like this that takes over most of my sitting room. My knees don't like it either and neither my tummy which is starting to feel heavy already (23 weeks already!).

5 comments:

  1. I don`t envy you the basting but the quilt is lovely and I enjoyed a peek at your sitting room too, which is also lovely!

    ReplyDelete
  2. Ostres, si has d'estar tant de temps de genolls al terra, perquè no et mires en una ferreteria unes genolleres de goma? Et poso un link perquè vegis com son http://www.ferreteriapaloma.com/proteccion-auditiva-gafas-mascarillas/281-rodilleras-goma-jgo-2-uds.html Quan ens van posar el terra a casa els paletes les duien i ens van comentar que anaven molt bé.
    Per cert, tinc moltes ganes de veure el quilt acabat!

    ReplyDelete
  3. Wowwww quina bona pinta que fa! Jo també tinc ganes de veure'l acabat. Això de les genolleres és una bona idea, tot i que haurem de pensar algo per la panxeta, je je.

    ReplyDelete
  4. Nena, quina passada!! És molt maco. I cuida't que encara queda una mica de panxeta i amb un altre nen a casa no es pot descansar tant com t'agradaria a vegades.

    ReplyDelete
  5. espectacular!!! cada dia ets més bona!!!

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...