Thursday 24 May 2012

5 DAYS




The first night at home was a bit tough, the afterpains were much much stronger than I could remember...
La primera nit va ser dureta, les contraccions de l'uter eren molt mes fortes del que recordava...


We're establishing breast feeding very well now and he's starting to gain weight.
Ja hem establert be la lactancia i ja comenc,a a guanyar pes.


and what can I tell you about this little big girl? 
She absolutely adores him, I caught her giving him a stream of kisses, 
then she turned and saw I was watching her and she whispered: "I like him..."
I melted!


i que us he de dir d'aquesta neneta nena...
enamorada del seu germa, vaig veure que li donava 
tota una filera de petons i quan va veure que la mirava em va dir fluixet
"es que m'agrada..."
quasi em poso a plorar!

 Els meus pares, 
estan aqui des de principis de maig i l'ajuda que 
ens estan donant no te preu


My parents,
they've been here since early May and I couldn't thank them 
enough for all the help they're giving us




And what about sewing?????
Ah well, that can wait!!! but I'm having fun entering some of the giveaways from Sew Mama Sew when this little man is asleep!

i de cosir???
ah, aixo pot esperar!!! pero m'ho estic passant molt be visitant alguns sortejos de Sew Mama Sew quan aquest botonet dorm!


15 comments:

  1. Però quina pau que desprèn aquest nen...i és guapissim! Ohhh, m'he emocionat jo amb això que has explicat de la Hana...que tendre!I l'ajuda dels avis és impagable oi? Felicitats un altre cop!!!

    ReplyDelete
  2. Que dolça la Hana parlat així d'en Conor! I que bonic i feliç que se'l veu a ell, bé i als avis també que no hi caben a la foto de tanta felicitat.

    ReplyDelete
  3. So sweet. I love the part about your daughter.

    ReplyDelete
  4. Irina Congratulations - he's beautiful!
    I hope you're all well!

    ReplyDelete
  5. Que família linda,parabéns.Muita saúde para todos.Não deixe seus pais irem não...eu sou avó e não quero outra coisa se não meu casal de netos por perto,seus pais com certeza também.Beijos.

    ReplyDelete
  6. Està molt bufó i ta filla també i els teus pares! jejeje és que tenir un petit fa estar guapos a tots sobretot a la mare! Volem una foto!

    Que bé que l'alletament estigui anant bé i la soneta també, segur que continuarà sent així només cal confiança mútua.

    Una abraçada!

    ReplyDelete
  7. Congratulatoions per tots!!!
    Quina família més dolça i bonica!
    Una abraçada i fins aviat!!

    ReplyDelete
  8. Que guapo! Amb només uns dies es veu ben diferent! :D Ai si, sort dels pares, a mi també em van ajudar molt, sobretot ma mare i la del meu company :D s'agraeix molt!Ànims amb la recuperació!

    ReplyDelete
  9. Hi Irina, congratulations on your newborn - he's such a cutie! And what a loving and adorable sister.
    Thanks for the follow. Love surfing your blog and looking forward to seeing more of your creative work! I'm your newest follower. =)

    ReplyDelete
  10. thank you all for your comments! I'm sorry I can't reply to each of you so I do it here. We're doing very well, taking it easy...

    Moltissimes gracies a totes pels comentaris! no puc contestar a cadascun de tots per separat, pero ho faig aqui. Tot esta anant molt be, ens ho prenem amb calma...

    ReplyDelete
  11. Enhorabona! és precios! :)

    Salutacions des de Cork! :D

    ReplyDelete
  12. És més que guapo!! Es reguapo!!! I la nena, quina delícia oi que li tingui tan amor. I això no canvia ja ho veuràs, l'estimarà sempre igual, t'ho dic per experiència.
    Bona nit,
    Susana

    ReplyDelete
  13. He's beautiful! He looks so mature for only 5 days. The children are adorable together. Of course that comment melted your heart!

    ReplyDelete
  14. Quin nen més guapo Irina!! És molt afortunat de tenir una germana que l'estimi tant! Els avis també deuen estar encantats! A disfrutar-ho!
    Bona nit!!
    Fins aviat!

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...