Sunday 6 May 2012

15 days- 15 dies



this is a little print I bought from Tree Hollow Designs
at Etsy for the little Button's nursery
Una copia d'una aquarel.la que he comprat a Hollow Tree Designs
per a l'habitacio del botonet


I'm counting down the days now...! it is getting closer and still so many things have happened and are still happening! Just to give an overview and (no need to get into detail as this is not the right place anyway): my midwife decided not to go ahead with providing her services at home. It is not quite clear to me the reasons why yet, but we'll just leave it at that. I was quite disappointed and felt pretty let down, especially because she just told me 4 weeks before the due date and I was really counting on the postnatal care, but I couldn't let this affect me as I need to be well prepared for whatever it comes. 
I had a check up last friday and his head is engaged already, so it could happen any time. I just hope he waits for his dad to be back next Sunday! he's on tour in Austria at the moment, but I'm confident the little button will wait. 
I am not going to be able to be updating this blog now but I will definitely try to keep you updated with the birth, as this is getting very exciting now! I am moving my sewing workshop into another room so I'll take a wee break from crafting these days...



 and this one is another original water colour for his room
i aquesta es una aquarel.la original tambe per a la seva habitacio


Estic fent el compte enrere ja...!
S'esta acostant el dia i han passat i estant passant tantes coses! Aixi per sobre i sense entrar en detalls perque aquest no es el lloc adient: la meva llevadora va decidir no venir mes a donar-nos els seus serveis. Encara no acabo d'entendre be les raons que em va donar pero mes val deixar-ho estar. Em va decepcionar bastant, sobretot per esperar a dir-mo just quan faltaven 4 setmanes per la DPP... pero be, no puc deixar que aixo m'afecti i vull estar ben preparada pel que vingui!
Divendres vaig tenir visita i el cap ja esta encaixat, aixi que aixi que ja pot venir en qualsevol moment! espero que no ho faci fins que torni el seu pare diumenge que ve, que ara esta treballant a Austria... Tinc la impressio que aquest botonet s'esperara a que torni...
No podre anar actualitzant el blog tan sovint ara, pero prometo fer-vos saber com va tot relacionat amb el part, que ara es el mes emocionant, oi?

However, I managed to finish one last thing though (and started a new one, I know... couldn't resist), it was meant to be a birthday present for Hana but she doesn't mind it to be a bit late, she's as happy as Larry! So here's her new the Cat in the Hat quilt! She loves it.

it measures 43"x53" 

Tot i aixi, aquests darreres dies he pogut acabar un ultim projecte (i he comenc,at un altre!!! soc la repera.... no me'n podia estar!), havia de ser un regal d'aniversari per la Hana pero a ella no li fa res que hagi arribat una mica mes tard. Aquest es el seu nou quilt de the Cat in the Hat! i li ha encantat!


backing
darrere

Last Wednesday I also received a nice surprise in the post from my swap partner Cacie. She made this beautiful lunch bag following the tutorial of Ayumils from Pink Pinguin and she added some extra goodies which I am so grateful for and surprised as I was not expecting them at all! She's more than generous! She made a little extra purse, also by Ayumils, and she added a box of pins, a beautiful hairband for Hana with some sweeties too. Hana was so happy she got a present too. Thanks you so much Cacie, this was not expected at all!
(Just to say that Cacie told me she just started sewing and I'm amazed at how well made these projects were!)




El dimecres passat vaig rebre un regal per correus, era de l'intercanvi que vaig fer i la Cacie em va fer tot aixo! Una bossa per posar el dinar seguint el tutorial d'Ayumils de Pink Pinguin i a mes va afegir un petit moneder amb una capseta d'agulles, una diadema molt maca per a la Hana i caramels. La Hana va estar molt contenta de rebre uns quants regals tambe. Moltissimes gracies Cacie!
Nomes afegir que la Cacie em va dir que tot just a comenc,at a cosir i aquests projectes estan superben fets!




Since we're talking about presents, I would like to show you what one of my blogger readers sent me a few weeks ago... a beautiful knitted jumper for Hana as a birthday present and a blankie for the little Button! She takes orders and is a super fast knitter! you can see more of her projects in her blog Elfs i Nans, or you can visit her Facebook page too. Look at what she does



Ja que parlem de regals, us volia ensenyar el que una altra llegidora blocaire em va enviar... l'Olga d'Elfs i Nans li va fer un regal d'aniversari a la Hana i de pas va afegir un detallet per al botonet!
No us perdeu el que fa l'Olga i doneu un cop d'ull al seu bloc, es una maquina fent punt... a mes te una pagina de Facebook on tambe podeu posar-vos al dia amb els seus projectes. Mireu les coses que fa:








You still have time to enter my giveaway, it ends tonight and the winner will be announced tomorrow!
Encara teniu temps d'entrar al sorteig fins aquesta nit, dema sabreu qui ha guanyat!










5 comments:

  1. Espero que tinguis un bon part... tot i que després s'oblidat tot i només queda el millor... el teu botonet. Una abraçada

    ReplyDelete
  2. Carai ja queda poquet!
    El quilt preciós i els regalets molt alegres! Què guai!
    Una abraçada from Catalonia!

    ReplyDelete
  3. Em pensava que potser ja havies parit!!!!!!!!!!!!! Tranquila que aquest vailet segur que espera el pare.
    Espero que tot sigui un èxit i no et preocupis per la llevadora segur que les que t'atendran ho faran de conya!

    Molt xuli el quilt i molt bonics els regals! Felicitats a les creadores.

    Una abraçada ben forta!

    ReplyDelete
  4. El quilt de la Hana és SÚPER!!! Els teus regalets m'encanten! I ja només queda conèixer el teu botonet, que tinguis una horeta ben curta! Jo també crec que esperarà que arribi el seu pare, segur! Molta sort!

    ReplyDelete
  5. I LOVE that Dr. Seuss quilt! You did a beautiful job with the quilting and what a fun and whimsical quilt it turned out to be. Congrats and thank you for linking up!

    xo -E

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...