Sunday 8 August 2010

MA PER LA NELL - MA FOR NELL


 Aquest es el meu segon intent en l'art de Scrapbook i crec que anem millorant a poc a poquet... Un Mini Album per l'amigueta de la Hana, la Nell.
He seguit aquesta tutorial molt facil del blog PAPELITOS que he trobat a traves d'un dels blogs que segueixo: MOMENTS DE...
De moment tinc pocs materials pero ja fa uns dies que vaig recopilant paperets, cintes, botons... aixi que el proper projecte sera mes maco.


This is my second attempt at scrapbooking and I think we're slowly getting better... A Mini Album for Hana's friend, Nell.
I used this tutorial from the blog PAPELITOS which I found through one of the blogs a follow:   MOMENTS DE...
My stash is still a bit bare, but I've been gathering bits of paper, ribbons, buttons... so the next project will look better.

8 comments:

  1. T'ha quedat xulíssim, moníssima la foto!!!

    ReplyDelete
  2. so lovely, I love the paper you are using

    ReplyDelete
  3. Hola!!!
    Acabo de trobar el teu bloc a través de SP, estic descobrint cosetes cada dia, i el teu m'ha encantat!! Quina feinada tots els tutorials que fas, i noia, que no pares, quina varietat que tens!! Moltes gràcies i felicitats pel bloc! Amb mi tens una nova seguidora, i si no et fa res, t'enllaço al meu bloc!
    (I a veure si m'atreveixo a llegir-lo en Anglès i així practico una mica... jejeje)

    ReplyDelete
  4. Bravoooo!! T'ha quedat de primera Irina!!

    ReplyDelete
  5. Moltes gracies! i benvinguda Centdesitjos, que be que aixi tinc un altre blog per xafardejar...;-)
    Tinc dos projectes mes d'Scrapbook per fer, ja us els anire ensenyant.

    ReplyDelete
  6. Irina, sóc l'Esquitx del foro del SP. Dius que comences però si ets una manetes!! T'atraveixes amb tot!!! Ja m'he gaurdat el teu blog a preferits perquè aniré entrant de tant en tant a fer el xafardet perquè a mi també m'encanten les manualitats, llàstima que no tinc tot el temps que voldria!!! Per cert, que tal el concurs? Sense saber que eres tu jo et vaig fer cas al post que vas posar el SP i et vaig botar, espero que encara estiguis en el concurs perquè la teva creació era molt, molt xula!! n'hi havia alguna que... sense comentaris, tot el que es fa a mà té el seu mèrit i cadascú té el seu gust!!
    He entès lo del paper de doble cara, ara vull fer un àlbum de fotos per una amiga que es casa d'aquí a un mes!! He buscat fotos de l'infància i l'adolesència, a veure com ho munto...!!! Quant ho tingui fet t'ho ensenyaré a veure que et sembla!!!

    ReplyDelete
  7. Hola Txell! gracies per votar-me! al final no he passat a participar al concurs, pero ha estat divertit poder ensenyar el meu projecte. Si cliques a la TXELL, l'ANNA o la TAIA veuras que tenen blogs d'Scrapbook mooooolt xulos i amb moltes idees. Hi ha moltissimes coses per fer pero jo tambe em colapso quan veig tant de material i tants colors, no se com combinar-los!
    com em va dir l'Anna, es questio d'anar fent proves i ja esta.
    Ja ens ensenyaras el que fas!

    ReplyDelete
  8. This is fantastic! I love how it opens!
    -CK

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...