Tuesday 18 May 2010

THE BARCELONA SKIRT - LA FALDILLA "BARCELONA"

I was so enthusiastic sewing the reversible bag that when I had a look at this pattern I had to give it a go. That's my next project. It looks easy, it looks beautiful and I was born in Barcelona... so there are enough reasons to make it!


Estava tan entusiasmada cosint la bossa reversible que quan vaig veure el patro per aquesta faldilla vaig decidir intentar fer-la. Es el meu proper projecte. Sembla facil, es molt maca i vaig neixer a Barcelona... raons suficients!



et voila!!!!!

Que m'ha semblat?

- les intruccions que inclou el patro son molt clares i facils de seguir.

- la meva inexperiencia m'ha fet retocar les vores dels costats 3 vegades per fer-la a la meva mida! pero per ser la primera faldilla que faig esta prou be. Fent i desfent apren l'alprenent...

- Em feia una mica de respecte cosir la cremallera invisible, pero me'n vaig sortir. T'aconsellen fer servir un peu per cremalleres invisibles per la maquina de cosir, pero jo nomes tenia el peu normal per cremalleres (visibles?) i no ho he trobat tant complicat. 

- Crec que es un projecte facil per aquell qui ja te una mica d'experiencia amb la maquina de cosir, ja sabeu... seguir linees rectes, poder fer el zig-zag perque no es desfilin les costures...

- He apres tant i m'ho he passat tant be que me'n vull fer una altra!

- ah... i d'on trec el temps per cosir...? a la nit, quan la meva Hana dorm...pero mireu mes avall que li hem ensenyat a fer, nomes perque contribueixi una mica i jo pugui tenir mes temps per blogejar! ;-P

What's my feedback?

- The instructions that came with the pattern are very easy to follow.

- My lack of experience made me sew in the side hems 3 times to fit me properly! but it is my very first skirt and I'm very proud of it! I know what to do next time.

- I was a bit unsure about the zip, since I've never sewn a zip before, and I didn't find it that difficult to my surprise. I didn't have an invisible zipper foot as they advise you to use, but I could do it with the normal and visible zipper foot that comes with my machine...

- I think it is an easy enough project to do for whoever has a basic skills on the machine, you know... keep straight lines, using zig-zag (if you don't have a serger like me) for the hems, etc.

- I learnt so much and had so much fun that I am going to make another one!

- and where do I get the time to sew? at night, when my baby Hana is asleep... but we've been training her properly lately so I can hame more time to blog! ;-PLook down to see what she can do!






El patro tallat amb la tela de l'Amy Butler: Nigella
The pattern cut out with Amy Butler's Nigella fabric.






La famosa cremallera prenent forma...
The famous invisble zipper coming along...



i acabada!

and finished!

Espero haver-vos animat a fer la faldilla Barcelona... ja em direu que us sembla i si em podeu ensenyar com us ha sortit millor!

I hope this has encouraged you to make a Barcelona skirt... tell me how you get on with it and if you can show me your masterpiece I'll be delighted!

I AQUI TENIU A LA MEVA PETITA AJUDANT...

MY LITTLE HELPER...



"mira veus, jo et trec tota la roba de la rentadora...
" you see... I'll take all the washing out...




... i miro be per si es queda el tipic mitjo..."
...and make sure there isn't the usual sock left behind..."

7 comments:

  1. Està súper gran la Hanna!!! A l'isaac també li encanta treure tota la roba de la rentadora i tornar-la a posar igual que a la secadora, i ens fem uns embolics de roba!!
    Em sembla mpolt bona idea la dels intercanvis... a veure com ho gestiones!!

    ReplyDelete
  2. ostres! ara entenc perque a les assecadores americanes hi havia un avis on hi deia, que abans de engegar-la, miresis si hi havia animals o nens a dins...

    ReplyDelete
  3. ha ha! Ana... tenen tota la rao...de vegades m'hi trobava la gata tota arraulida dormint...

    ReplyDelete
  4. Que guapa esta la Hanna!!!! El Walid encara no sap anar.hi però segur que també ho fà perquè pòsa el nas allà on jo tinc les mans!!!
    I la meva gata quan no la trobava a dins la maquina a buscar-la... els deu agradar!!! :-D

    I la faldilla! jo m'he comprat un patro, però nosé si m'en sortiré... :-D

    ReplyDelete
  5. Una ajudant estupenda!! I la faldilla preciosa!

    ReplyDelete
  6. Quina ajudaaaa!!! jajajaja, és "piciosa"!!
    I la faldilla, m'encanta!! Però jo no en tinc ni "pajolera" de cosir...

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...